marți, 19 august 2014

„Vacanță de vis- Maldive”

Am găsit titlul postării pe un blog, undeva, urmat de imagini doveditoare.
Dar nu poți pleca în Maldive fără tine. În căsuța suspendată în apa turcoaz, pânzele albe flutură gânduri.
Peisajul este fundal. Vraja este opera ta.
M-am întrebat: ce înseamnă pentru mine o „vacanță de vis”?
Un înțelept spunea că fiecare lucru trebuie să aibă un nume.
Numesc vacanța de vis a mea „Aceea care mă mișcă”.
Mișcarea minții și-a inimii poartă în ea toate celelalte nume: uimirea, cunoașterea, schimbarea, iubirea, seninătatea, armonia, sporirea (îmbogățirea).
Această mișcare îmi dă energie.
Vacanțele de vis nu locuiesc în Maldive. Ele călătoresc prin toată lumea.
Le-am întâlnit în Retezat, bocănind aplecat pe potecă. În tabăra FotoUnion din Austria, unde am învățat să-mi fotografiez gândurile. În Grecia, cugetând în odihna grea. Câteodată le-am găsit ghemuite pe-o carte, chiar la măsuța din camera mea.
M-am sprijinit pe-un strop de naivitate, ferit cu grijă de adevărurile lumii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu