miercuri, 2 iulie 2014

Într-un copac uscat dorm ciuperci.
Cireșele au trecut.
La numărul 7 era odată o casă gri cu ferestre albe de lemn. La parter se vedeau un candelabru și un tablou negru. Era mereu întuneric. Apoi s-a mutat un câine galben în curte și s-au făcut renovări.
Acum vila e galbenă și are o firmă argintie. La parter, sunt două birouri și doi oameni în cămăși albe. Sub ferestre, la intervale regulate, sunt grupuri de flori. În jur, iarba e tunsă, deasă și verde, necălcată.
Cum intri în parc, pe aleea din dreapta, cresc frunze subțiri în crăpăturile din asfalt.
Se-aude un foșnet și miroase a nor. Ploaia ajunge mai greu, încurcată în crengi.





3 comentarii:

  1. Buna,
    Azi am aflat de blogul tau ..... o sa-l urmaresc.
    Ma bucur ca ai ramas o "artista". Scrie o poveste inspirata din frumoasa noastra prietenie. :)
    Te pup! Sorina

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună,
    Sunt Sorina. Spune-mi, te rog, facebook-ul tău.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună, Sorina, acum am citit mesajele tale, scuze de întârziere, nu am cont pe FB, scrie-mi, te rog, la adresa de mail alalissum@gmail.com

    RăspundețiȘtergere