duminică, 22 decembrie 2013

Adevăr sau Iubire. Cât de complicată poate fi o alegere?

Lăsând la o parte astfel de chestiuni pe care viața cheflie le scuipă departe ca pe sâmburii de cireașă, ieri am fost la mall în scopul de a viziona Hobbitul.
După aproximativ trei ore în care m-au săgetat tot atâtea dureri ascuțite de stomac (pop corn cu bere), am ieșit într-o stare deplorabilă, de confuzie dublată de amintirea dureroasă a presiunii concomitent exercitate pe nas și urechi de ramele a două perechi de ochelari.  
Să nu trageți cumva concluzia că nu-mi plac poveștile! Alături de zeci de adolescenți, copii și câțiva oameni maturi, am urmărit cu răbdare prezentarea Imax, reclame și traileruri, așteptând cu sufletul la gură desfășurarea dramatică a confruntării cu dragonul avar. Acesta a purtat însă, ca în desenele animate, niște dialoguri în engleză cu Bilbo și dwarfii, că nici moartea prin incinerare a lui Thorin însuși nu ar fi ajutat cu nimic.

Cât a durat coridorul incolor care ne scotea în mall, m-am întrebat, cu diferite cuvinte, ce ne lipsește, oare, când avem. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu