miercuri, 23 octombrie 2013

Maga&Tudoran- Copilul din mine

Cosmin Tudoran este un om serios, matur și rafinat. 
Dar are-n el un drac de copil, argint viu, de care nu scapi. Te cere la joacă, îți spune toate glumele lumii și dacă n-ai râs de poante, oricum râzi de plângi- de râsul lui. 
Mă bucur s-aud că e bine: Copilul din mine





”Copilul din mine e bine, spune-mi al tău cum se ține
Și dacă e o idee bună, să se joace împreună

Copiluldinmine e conștient
Că la școala vieții e repetent
Inocent el nu trișează
E prea corect și mă îngrijorează
Din blugii de import și tenișii Drăgășani
Caută prieteni, nu să faca bani
Ideal ar fi să reușească
E un copil nebun și nu prea vrea să crească

Copilul din mine e bine, spune-mi al tău cum se ține
Și dacă e o idee bună, să se joace împreună

Copiluldinmine e insistent
Fură cireșe, fură curent
Dar se jură că nu-njură
Nu l-am prins încă cu țigara-n gură
Copiluldinmine e țînțar
Transformat în armăsar
E simpatic, nu face nazuri
Are grijă cum se mișcă și n-are necazuri

Îmi dai și mie să-ți completez oracolul? Hai că ți-l dau și eu. Hai să facem schimb. Ok, scriu cu stiloul.. Să nu facem purcei pe hârtie..

Antan tichitan
Ce dacă trece an după an,
An tan tichi tan tan
Copiluldinmine nu crește după plan
Antan tichi tan tan
Antan tichi tan
Copiluldinmine nu crește după plan

Copilul din mine e bine, spune-mi al tău cum se ține
Și dacă e o idee bună, să se joace împreună”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu