vineri, 5 iulie 2013

TFB5. Sârșit

De obicei tac.
Mi se pare încă, deși am auzit, citit și alcătuit un număr de combinații de cuvinte care poate fi apreciat ca suficient, că nu am învățat să vorbesc.
Când înveți să mergi pe bicicletă, de exemplu, ai în față o suprafață dură pe care trebuie să o parcurgi înduplecând un mecanism cu propriile reguli, resimțite dureros. După ce ai învățat, drumul, bicicleta și conștiința ta se reunesc în Zbor.
Încă le privesc de alături, străine, și le apropii cu reticență. Nu cred în cuvinte.












Dacă fotografiile pe care le-am făcut în TFB5 în regiunea Otztal, Tirol, nu ți-au vorbit despre liniște, singurătate, modestie, perfecțiune  și confort, adaug eu aceste cuvinte, cu speranța că nu mă vei crede și că vei încerca să descoperi tu adevărul. 

Mulțumesc frumos FotoUnion pentru marea șansă de a vorbi în imagini, lui Cosmin pentru această aventură extraordinară și colegilor de tabără Corinadna Grigore, Elena, Dana, Cristi, Radu, Toma, ArielPapen, Mariciu, pentru că sunt cum sunt.

~Sfârșit~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu