vineri, 8 martie 2013

Basca neagră

Bătrânica mergea greu în faţa  mea, cu un câine mare galben în lesă.
Ajungem sub vitrinele lui Madame Briolette care ţine eşarfe şi pălării pe Magheru. Intru. Bătrânica şi câinele rămân pe trotuar, ţinând uşa deschisă. Din maldărul de eşarfe tăcute în care mă încurcasem, aud cum întreabă: "aveţi băşti?" Casiera face semn unei doamne din încăperea cu pălării, care vine la uşă stânjenită şi îi răspunde: "avem". "N-am cum să las câinele afară, aduceţi-mi şi mie o bască să văd, ce culori aveţi?". Vânzătoarea de băşti începe să fornăie. "Dar n-am cuum, am clienţi, n-am cum să ies, n-am cuum.." Ridică din umeri, pleacă şi se întoarce în uşă cu trei băşti. Bătrânica alege pe cea bleumarin, se asigură că nu este neagră, o pune pe cap şi îi numără banii.
În încăpere, singură printre pălării, o doamnă vânzătoare îşi întâmpină colega: "ce vroia, dragă?".

Am cunoscut un profesor care îi ridica după catalog pe câte unii din anul I şi le punea o întrebare care nu avea legătură cu nimic din ce şi-ar fi putut imagina o persoană diligentă că ar putea interesa un profesor de drept financiar. La sfârşitul cursului, le spunea: "Copii, nu uitaţi! FIŢI SPONTANI!"

2 comentarii:

  1. Buna,

    Simpatic blog, nu poti spune ca nu-s frumoase : pantofiori, gentute, pantalonasi, bluzite - adevarate bijuterii. Atat de multe lucruri frumoase si la super preturi. Mare pacat ca promovarea pe internet se realizeaza foarte greu.




    Meritam mai mult!!!




    Te pupix dulce.

    RăspundețiȘtergere