sâmbătă, 9 februarie 2013

fabrica de vise

M-am angajat la fabrica de vise. E bine. Totul e permis, câtă vreme e vis. Dorm opt ore pe zi, stau şi peste program, vreau să arăt conducerii cât de mult pot visa.
Procesul tehnologic e simplu: se ţine lucrătorul în stare de adormire, i se ia visul şi i se dau bani. Cu banii câştigaţi, lucrătorul produce mai multe vise şi tot aşa.
Sper că nu zâmbiţi amar, e un serviciu bun. În vis nu poţi minţi şi nu poţi inventa feluri de-a fi. Un pic inuman.
Visele sunt prelucrate de lucrători calificaţi (nu cunosc metodele, eu lucrez la Departamentul VISAT).
Cântărite, măsurate, frumos ambalate, produsele finite sunt depozitate până când la VÂNZĂRI se încheie contracte. Cererea-i mare, oamenii n-au timp de visat, preferă vise de cumpărat.




2 comentarii:

  1. Nu ştiu, doamna Morea, eu sunt un simplu visător (asta dacă nu cumva am visat că m-am angajat), dar mă interesez la PERSONAL şi vă ţin la curent!

    RăspundețiȘtergere